Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Friday, May 27, 2011

Indra Putra Mahyudin ceraikan isteri melalui sms

Apa kejadahnya cerakan isteri guna sms. Dulu masa kawin susah payah siap bagi hantaran puluh ribu tapi bila dah tak suka buang camtu je.. Kesianlah kat anak. Diorang perlu kasih sayang seorang bapa. Bola-bola juga tapi janganlah abaikan tanggungjawab. Dah le isteri tu suri rumahtangga. Takkan persatuan tak bayar gaji kot? Macam-macam hal la diorang ni..

Aku baca perihal Indra Putra ni kat Metro

0 comments:

Blog Archive

Ala banyak ni pengunjung je online sekarang ni.. Apakata sebarkan blog ni kat kawan-kawan lain...

Statistik Pengunjung