Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Friday, March 18, 2011

Gambar Miera Liyana yang seksi


Kredit Gambar :- Gua.com.my
Waduh-waduh .. Nampak nak terkeluar tu.. Tapi jawapan pun menarik..
Saat ditanya jika tidakkah dia bimbang pakaiannya malam ini akan mencetuskan kontroversi, Miera Liyana, pelakon Kamelia Katrina memberitahu wartawan Galaksi, "Nampak sikit je. Pilih baju ni sebab nak nampak kelainan."


Memang lain sekali. Dah nampak cam Hollywood pun.. Lepas ni kasi tunjuk yang bawah plak le ye.. Seksi le sangat..

4 comments:

Anonymous said...

Miera: walaupun nampak sikit tapi dosa banyak tau!!! Apa2 pun, fikir dulu sebelum mencuba. Tak salah kan kalau cari je baju lain. Tp, perkara dah terjadi, tanggung sendiri la.

cayrul.com said...

diorang nie sengaja jer pakai begini, barulah nama naik skit. sy sendiri pun tak kenal nga artis sebelum ini. sekarang semua org dah kenal. Diorang tak kisah pun dituduh nakal janji glamour.

Anonymous said...

Korang kutuk2, tapi suka gak. Hypocrite gila babi.

Anonymous said...

dosa dan akhirat ketentuan Allah...kamu saja sakit hati kat dia...

Ala banyak ni pengunjung je online sekarang ni.. Apakata sebarkan blog ni kat kawan-kawan lain...

Statistik Pengunjung