Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Saturday, March 26, 2011

Fasha Sandha artis paling seksi

Fasha Sandha mendapat undian tertinggi dalam carta artis paling seksi kat Harian Metro. Walaupun banyak kontroversi melanda beliau tahun lalu namun masih kukuh di atas.
Berikut senarai carta 5 Artis Paling Seksi
1. Fasha Sandha

2. Rozita Che Wan



3. Zila Bakarin


4. Rabecca Nur


5. Jue Aziz


Sumber :- HMetro

Pada aku keputusan yang mengejutkan dah tentu Zila Bakarin. Dah lama tak dengar cerita pun masih dapat top 5 artis seksi lagi.. Hebat tu..

Kalau ikut aku.. Aku letak Rozita Che Wan no 1..

0 comments:

Ala banyak ni pengunjung je online sekarang ni.. Apakata sebarkan blog ni kat kawan-kawan lain...

Statistik Pengunjung