Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Friday, February 26, 2010

Juliza Adzlizan difitnah dengan facebook

Baru-baru ni meletup seketika nama Juliza Adzlizan sebab status akaun facebooknya pada bahagian informasi 'interest' (kegemaran) di akaun Facebook itu, 'Juliza' meletakkan seks selain memasak, menyanyi, menari, membeli-belah dan menonton wayang.

Aku pun tak berapa nak percaya sangat. Ye lah dia ni bukan artis kontroversi pun.. Tiba-tiba je jadi hal camni...

Tapi beliau dah jawab tentang hal tersebut..


Ramai yang terkejut dengan informasi 'suka seks' di akaun Facebook anda. Apa komen anda mengenai hal ini?

Saya dianiaya. Akaun Facebook itu bukan milik saya sebaliknya orang lain. Saya mempunyai akaun saya sendiri. Saya takut ada orang cuba mengenakan saya memandangkan beberapa bulan yang lalu, ada orang yang menceroboh masuk ke akaun saya dan saya tak boleh membuka akaun tersebut selama sebulan. Saya rasa ada orang yang dengki dengan saya dan melakukan sesuatu ke atas akaun saya.

Anda seorang wanita yang terbuka tentang seks?

Saya tidak ada masalah dengan hal itu. Bagi saya, masyarakat perlu tahu mengenainya. Walaupun saya seorang yang terbuka, saya tak akan menulis berkaitan seks secara terbuka dalam Facebook.

Disebabkan isu itu, ramai yang memanipulasikan keterbukaan anda terhadap isu ini. Boleh komen?

Saya tak kisah. Memang ramai bloggers yang tak suka kita bersih daripada kontroversi. Oleh itu mereka cuba mereka sesuatu untuk menaikkan nama laman web masing-masing. Bagi saya, mereka yang membuat akaun palsu saya adalah pendengki.

Anda takut berdepan dengan masyarakat selepas isu ini diperbesarkan?

Pedulikanlah apa mereka nak cakap. Kita tak boleh nak tutup mulut orang. Janji, suami dan keluarga saya tahu apa yang saya buat. Suami saya juga kerap memantau Facebook saya, dan jika ada yang tak kena, dia akan cakap. Jadi saya tak kisah.

Adakah anda mangsa Facebook?

Ya. Mungkin orang dah lama memantau akaun saya, lalu mereka cuba memburukkan diri saya dengan meletakkan satu perkataan itu sahaja. Kalau benarlah saya sukakan seperti yang ditulis, takkan saya nak letak dan membiarkannya menjadi tontonan umum.
- Kosmo


Jadi kepada orang kat luar sana.. Jangan mudah melatah dan percaya kat facebook ni. Tak semesti nama dalam akaun tu memang org yang betul.. Banyak yang menipu..

Thursday, February 25, 2010

Kontroversi kelantangan Wardina

Wardina, antara artis yang aku minat.. Selain cun dia memang berkarisma.. Berbeza dengan artis lain.. Baru-baru ni kecoh sekejap dengan kelantangan beliau mengkritik bahawa artis tidak patut dijadikan ikon..

"Saya tidak takut dengan penerimaan orang kerana saya tahu setiap apa yang kita buat akan ada dua respon. Satu akan puji dan satu lagi akan kritik. Kritikan akan membantu saya menjadi orang yang lebih baik.

"Jika semua orang asyik puji pun susah juga. Bila saya dikritik oleh sesetengah pihak yang tidak senang dengan kelantangan saya bersuara, saya sedar ada perkara yang harus dibuat dengan hati-hati seperti mengeluarkan pendapat," ujarnya dengan Kosmo


Sebab tu aku suka Wardina.. Dia bukan jenis yang cepat melenting dengan kontroversi yang kadang2 tak masuk akal tu..

Harith bakal berkahwin

SETELAH sekian lama membujang, pelakon dan pelawak, Harith Iskander mengakui bakal mengakhiri zaman bujangnya akhir tahun ini.

Jejaka yang berusia 43 tahun itu turut memberitahu akan melangsungkan perkahwinan bersama gadis kacukan Cina - India, Jezamine Lim, 27 yang juga seorang doktor, pada akhir tahun ini.

"Saya sudah pun bertunang secara tidak rasmi pada 14 Februari lalu setelah setahun perkenalan, pada awalnya kami merancang untuk berkahwin pada 10.10.10 namun ramai yang mengambil tarikh tersebut untuk melansungkan perkahwinan.

"Jadi kini kami masih lagi mencari tarikh yang paling sesuai," ujar Harith yang menyatakan status pertunangannya ketika membuat persembahan di atas pentas Majlis Perlancaran Mingguan mStar semalam.

Ketika ditanya tentang gadis yang berjaya mencuri hatinya itu, Harith mengakui Jezamine merupakan seorang yang istimewa dan terbaik pernah dijumpai setakat ini.

"Saya tersentuh apabila ketika kami sedang duduk minum bersama dan ada seorang datang minta sedekah dan dia suruh mereka duduk dan makan bersama kami. Dia sangat baik hati.

"Dia menyukai saya bukan kerana saya Harith Iskandar, malah dia tidak kenal siapa saya. Saya dapat rasakan dia menyintai saya kerana saya bukan kerana harta benda atau populariti saya,"

Menurut Harith, perkenalan yang bermula di laman sosial Facebook awal tahun lalu telah menimbulkan bibit-bibit cinta setelah 5 bulan berkawan.
- MStar

Wah hebat juga penangan Facebook ni sampai boleh membawa ke jinjang pelamin... Cayalah Harith

Wednesday, February 24, 2010

Amanda Imani, artis baru

Tak kenal pun penyanyi muda yang baru 16 tahun ni.. Tapi nampak cam ok je.. Anak didik Ajai yang mungkin akan meletup sedikit masa lagi ni.. Cun gak .. Suara pun boleh tahan.. Cuma tak tau samada boleh bertahan atau tidak..
Semoga berjaya la.. Tapi terus terang aku pun tak nampak promosinya..



Layan lagu dia..


Kalau korang nak tahu perkembangan lanjut boleh tengok website.. http://www.amanda-imani.com

Sunday, February 21, 2010

Lirik lagu Alyah syirik?


Aku baca dalam MStar tentang kontroversi lagu ALyah - Realiti Dewi.. AKu tak berani nak komen sangat sebab aku bukan pakar hal-hal agama .. Korang nilaikan sendiri le lirik lagu..

Lirik Lagu Realiti Dewi - Alyah

Adakah ku sedang mimpi
dipuncak awan kita menari
mungkin fantasi
bagai ilusi
hanya ku impi

Tawamu penawar hati
buatku tenang dimalam sepi
direaliti yg kuhadapi
sepanjang hari

Hilanglah perasaan ini
terpadam rindu bila kau kembali

Kaulah
dewa yg aku puja
bukakanlah hatimu
untuk cinta

Aku
dewi yg kau merindu
pencinta yg setia
oh sayangku

Dengarlah pintaku ini
luahan hati tidak bertepi
hasrat si dewi
agarmu dewa ada disisi

Lagu: Omar K
Lirik: Zel Firdhaus Hadauan

Saturday, February 20, 2010

Mawi menang saman

SYARIKAT minuman Yassa Sdn Bhd gagal dalam tuntutan saman RM1 juta yang difailkan terhadap Mawi World Sdn Bhd selepas Mahkamah Tinggi menolak saman itu atas alasan ia tidak berasas.

Hakim Datuk Azahar Mohamed berkata Yassa sebagai plaintif dalam kes ini tidak menunjukkan keterangan mengenai kerugian dialami hasil penggunaan butiran maklumat lesen Yassa yang digunakan oleh Mawi World bagi pengeluaran air mineral berjenama "Mawi World".

"Dengan alasan-alasan itu, saya tidak ada pilihan lain, tetapi untuk menolak tuntutan plaintif dengan kos," katanya.
-MStar

Cayalah.. Selamat gak Mawi.. Kalau tak mau penat nak bayar saman tu..

Tuesday, February 16, 2010

Siapa Najwa

Korang kenal ke siapa Najwa ni???

Mula-mula aku pun tak ambil endah bila baca tentang dia dengan Yuna ni. Tapi bila dapat tahu yang dia anak VIP iaitu Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin memang terkejut.. APa taknya dengan pengaruh bapanya dah tentu dia boleh popular dengan cepat..

Tapi siapa kenal dengan dia kan walaupun dah 4 tahun menceburi industri hiburan ni..



Tapi rasanya dia kena perlu menjaga imejnya sebab bukan setakat nama dia je yang dibawa sebaliknya nama negara umumnya... Hati-hatilah cik Najwa ye..

Monday, February 15, 2010

Sheera 'Halimah Jonggang'

Rasanya tak ramai yang mengenai dengan Sheera anak kepada pelakon veteran, Aznah Hamid.. Tapi lakonannya dalam drama 'Halimah Jonggang ' menjadi titik tolak kepopularitian beliau..


Walaupun sudah serius berlakon sejak berusia 18 tahun, nama Sheera kurang menjadi bualan ramai.

Sheera akui orang ramai lebih mengenalinya kerana ibunya dan wataknya dalam drama Halimah Jongang.

“Kadangkala, orang hanya gelar saya anak Aznah Hamid dan Halimah Jongang kerana mereka tidak mengetahui nama saya.

“Saya rasa mungkin juga sebab sikap merendah diri ini yang membuatkan orang tak perasan kewujudan saya,” katanya.

Anak kelahiran Kelantan itu mula berlakon sejak berusia empat tahun dan muncul di beberapa drama slot Spektra di RTM.
- MStar


Tapi aku tak berkenan dengan lagu dia lah.. Persatuan Jonggang SeMalaya tak komplen ke??

Saturday, February 13, 2010

Tangan Ziana Zain melecur


Tayangan amal 'Magika' yang diadakan petang semalam di Cathay Cineplex, Damansara dimeriahkan lagi dengan kehadiran ramai artis. Antaranya M. Nasir, Mawi, Diana Danielle, Ning Baizura, Aznil Hj Nawawi, Sharifah Amani, Adibah Noor, Vanidah Imran dan Marsha.

Tetapi yang berjaya mencuri tumpuan adalah Ziana Zain yang mengejutkan ramai apabila tampil dengan kedua belah tangannya dibalut rapi. Bila ditanya apa yang berlaku, cerita penyanyi bersuara lantang ini, tangannya terlecur.

Kejadian berlaku tiga hari lalu ketika Ziana sedang menyediakan sarapan pagi untuk anak-anak sebelum mereka ke sekolah. Dalam sedang membancuh teh tarik, teko tersebut entah bagaimana terjatuh ke atasnya. Akibatnya, kedua belah tangan, bahagian perut dan kaki kanannya lecur. Ekoran kemalangan itu, dia terpaksa menundakan rakaman program TV untuk Slim World yang sepatutnya diadakan Selasa lepas.
_ Gua.com.my

Kesian Kak Ziana ye.. Berbalut tangan.. Harap cepat sembuh ..

Julia Ziegler mandi wajib lepas pengambaran


Terbaca pasal Julia dekat MStar.. aku tertarik dengan tajuk dia.. ni dia



Julia yang kini bergelar produser baru sahaja selesai penggambaran filem berjudul Crayon iaitu filem mengisahkan kehidupan anak yatim.

"Filem ini menampilkan pelakon-pelakon baru terdiri dari anak yatim sediri. Saya buat filem ini untuk tujuan amal," kata Julia yang menjangkakan filem tersebut bakal ditayangkan pada tahun ini.

Selain itu, dia memberitahu sering mandi wajib setiap kali habis penggambaran bagi mengelakkan perkara buruk di lokasi atau karakter sewaktu penggambaran terbawak-bawak ke luar.

"Perkara yang saya amalkan sejak bergelar pelakon ialah mandi wajib selepas balik penggambaran. Saya tak mahu terbawa-bawa watak itu hingga ke rumah. Misalnya kalau watak mabuk kebiasaannya kalau tak bersihkan badan ianya akan berterusan hingga ke luar," jelas Julia.
-Mstar


Ahak.. Mandi jangan tak mandi...

Siapa artis kena tangkap ambil dadah?


SEPANG: Artis wanita yang pernah menggemparkan industri hiburan dengan kemunculan beberapa keping gambar lucah, kembali mengundang kontroversi apabila mengaku secara lisan mengambil dadah ketika ditahan pegawai Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK) dalam sekatan jalan raya di jalan keluar dari Terminal Penerbangan Tambang Murah (LCCT) di sini, malam tadi.
Pelakon berusia 24 tahun yang membintangi drama seram bersiri popular Anak Pontianak itu ditahan bersama rakannya selepas mengaku mengambil ketamin, manakala rakannya mengaku mengambil syabu.

Kedua-dua mereka ditahan kira-kira jam 9 malam ketika dalam perjalanan pulang dari LCCT selepas mendakwa menghantar barang ke pejabat pos berhampiran lokasi sekatan diadakan.

- Metro



PUTRAJAYA 13 Feb. - Pelakon Zarina Anjoulie Mohamad Fahizul yang ditahan oleh Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK) dalam satu operasi berhampiran Terminal Penerbangan Tambang Murah (LCCT), Sepang malam tadi disahkan positif dadah selepas menjalani saringan ujian air kencing.
- Utusan

Ha haha. Tak sedar-sedar lagi artis ni ye.. Nasib ko la.. Eh korang tau ke sapa???

Hm.. sebab dah ada cerita dalam berita rasanya selamba badak je aku isytiharkan nama artis tu kan, Zarina Anjoulie ni..

Tuesday, February 9, 2010

Artis Malaysia tak layak jadi ikon, Wardina

Seperti yang ditegaskan oleh selebriti Wardina Safiyyah Fadlullah Wilmot, selebriti Malaysia tidak layak bergelar ikon.

Ini kerana kebanyakan selebriti Malaysia hanya gah pada cerita-cerita sensasi, memalukan dan mengaibkan berbanding cerita positif yang boleh menjadi ikutan masyarakat, luah Wardina dengan nada sedih.

“Kadangkala saya nak menangis apabila mendengar komen mereka. Mungkin juga media patut disalahkan kerana merosakkan pemikiran anak-anak Melayu dengan memberikan gambaran mengenai dunia artis yang mewah dan menyeronokkan,” katanya ketika dihubungi mStar Online.

Dalam ‘menghentam’ selebriti Malaysia, Wardina tidak menafikan ada di kalangan mereka yang bijak.

“Saya percaya artis pun ada yang bijak serta mempunyai skil body language yang baik.

“Sebilangan tu pandai tapi kalau tiada ilmu pun tak berguna juga... sebab itu jawab soalan seperti orang bodoh.

“Jadi, saya nasihat kepada mereka agar menjadi penyanyi yang berilmu dan berguna kepada masyarakat.

"Bukan setakat tampil cantik dan menunjukkan kemewahan mereka seperti selebriti Hollywood,” jelas pengacara Malaysia Hari Ini itu.
-MStar

Memang betul tu.. Kadang2 lain ditanya lain dijawab.. Bengong

Sunday, February 7, 2010

Jue Aziz tak mahu kontroversi

Dah lama kan tak dengo cerita pasal Jue Aziz encipta nama menerusi Malaysian Most Beautiful empat tahun lalu.Sekarang ni beliau mengacara program Gedik Samba di TV3 serta MTV Exposure dan Anggun Aroma (RTM) .

Nabil kecewa dengan Lu pikirlah sendiri



DARIPADA riak wajahnya, seribu satu perasaan bermain dalam diri jejaka ini. Barangkali, perasaan bangga berbaur kecewa yang dirasai Ahmad Nabil Ahmad membuat dirinya tidak keruan.

Madu yang diharapkan, tetapi tuba yang dapat. Mungkin kenyataan ini agak keras, namun itulah hakikat yang dirasai jejaka kelahiran Mambau, Negeri Sembilan ini.


Ketika sesi tayangan filem Lu Pikirlah Sendiri de Movie, impian mahu melihat sebuah karya yang mampu mengangkat namanya bagaikan hancur berderai.


Apatah lagi filem yang menggunakan ‘taglinenya’ sendiri itu turut mengundang pelbagai persoalan dalam fikirannya kini.


“Terus terang, saya kecewa dengan filem ini. Apa yang saya harapkan tidak kesampaian. Malah, ketika sesi pratonton baru-baru ini, saya tidak faham jalan ceritanya.

“Sebagai pemegang watak utama, ia memberi impak besar kepada saya. Lebih-lebih lagi masyarakat pasti mengharapkan sebuah filem komedi yang menarik menerusi filem ini.


“Cara olahan, penggambaran dan suntingannya tidak teratur. Tambahan pula, saya tidak nampak di mana graf filem ini. Jalan ceritanya juga entah ke mana. Yang boleh saya katakan, filem ini tidak menggambarkan diri saya yang sebenar,” katanya.
- HMetro

Kesian lah. Takpe lah Nabil ni sebagai pengalaman.. Lepas ni pasti ko dapat meningkatkan lagi

Saturday, February 6, 2010

Sarimah mohon maaf isu tayang pusat



KETIKA orang sedang memperkatakan teka-teki adakah Sarimah Ibrahim,32, bakal menjadi hos Akademi Fantasia musim ke lapan (AF8), tiba-tiba muncul isu baru di Internet kononnya dia sengaja menayang pusat.

Gambar yang dipetik melalui program realiti mengurangkan berat badan, The Biggest Loser Asia, saluran Hallmark (Astro saluran 702) itu memperlihatkan aksi Sarimah mengacara rancangan berkenaan di tepian pantai.

Dengan memakai baju T berwarna merah jambu, pusat Sarimah kelihatan jelas sehingga menjadi bualan peminat melalui beberapa lambang sembang.

Ada yang mengutuk dan ada juga yang mempersoalkan mengenai sensitiviti Sarimah sebagai masyarakat Malaysia.

Apatah lagi rancangan realiti terbitan NBC Universal Global Networks itu boleh ditonton di 12 buah negara.

Imej Sarimah yang selama ini bersih agar tercalar gara-gara insiden itu.

Pancaindera mendapatkan reaksi pengacara yang terkenal dengan jolokan Cik Mah Gali ini mengenai kritikan yang dilemparkan terhadapnya.

Ujar wanita ini, dia agak terkejut apabila perkara itu diperkatakan umum tetapi mengambil sikap profesional untuk menjelaskan keadaan.

Menurut Sarimah, insiden itu berlaku dengan tidak sengaja kerana semasa penggambaran dilakukan, cuaca agak panas.

Sarimah mengambil pendekatan mengikat bajunya yang agak labuh disebelah tepi tetapi tidak menyedari sehingga menampakkan bahagian pusat.

Dalam masa yang sama semasa rakaman itu dilakukan dia perlu berlari ke sana-kemari untuk menyesuaikan dengan konsep rancangan.

"Penggambaran ni dibuat di bawah terik matahari. Pengacara perlu bergerak dengan pantas. Pakaian yang saya pakai ialah baju santai.

"Saya pun tak sedar semasa berlari pusat saya ternampak. Produser dan pengarah pun buat tak tahu sebab mereka mat salih, mereka tak kisah semua benda tu. Kalau produksi ini dibuat oleh orang Melayu tu lainlah.

"Bila dah disiarkan di televisyen, barulah kita nampak kelemahan tersebut dan saya pun terkejut apabila ia diperkatakan melalui beberapa lambang sembang," katanya.

Bukan aksi melampauMenurut Sarimah, insiden nampak pusat itu bukanlah satu aksi melampaui batas jika dibandingkan dengan penyebaran gambar sesetengah artis yang lebih teruk daripada itu.

Malah kata Sarimah terdapat selebriti yang berpakaian seksi sehingga nampak bahagian lurah tetapi tidak pernah dipersoalkan.

Bagaimanapun sebagai seorang selebriti, Sarimah tetap memahami budaya dan tuntutan masyarakat Malaysia pada hari ini.

Dia juga menganggap apa juga keluhan dan nasihat daripada peminat merupakan satu petanda yang baik kerana ia membuktikan Sarimah masih disayangi semua orang.

"Apabila kita buat satu benda yang dianggap luar biasa dan ada orang yang mahu tegur, ia bermakna kita masih mempunyai pengaruh.

"Saya percaya yang peminat-peminat saya diluar sana mahu lihat imej saya bersih sehinggakan apabila pusat saya nampak pun menjadi perbualan mereka.

"Perkara ini saya tak ambil ringan dan saya akan sentiasa menjadikan ia sebagai satu nasihat yang berguna walaupun ia bukanlah aksi yang keterlaluan," katanya.

Menurutnya sebagai pengacara untuk sesebuah rancangan bertaraf antarabangsa, dia tidak boleh terlalu cerewet.

Katanya dalam satu-satu perkara dia haruslah bersikap professional supaya tidak mendapat kritikan dan keluhan produser terutamanya mereka yang sukar memahami budaya orang Melayu.

"Terus terang saya katakan, bukan senang bila kita terlibat dengan produksi antarabangsa. Mereka tak faham dengan budaya kita.

"Kadang-kadang saya terpaksa jelaskan soal berpakaian dan cara bekerja untuk menjaga imej budaya kita tetapi mereka tidak boleh faham seratus peratus," katanya.

Menurut Sarimah, jika insiden itu menjadi isu, dia meminta semua pihak menonton salah satu episod akan datang dimana dia memakai baju kebaya bagi memperkenalkan budaya Melayu.

Katanya, konsep tersebut adalah permintaannya yang menggambarkan bahawa Sarimah tidak pernah lupa asal usul walaupun pada dasarnya dia berdarah kacukan Melayu - Ireland.

- MStar

Baguslah tu. Respek plak aku dengan jawapan Sarimah sebab biasa artis akan jawab ' tu hak saya.. Saya selesa dengan pakaian gini'..

Ni yang buat aku jatuh cinta dengan Sarimah ni...

Thursday, February 4, 2010

'Hanjing' Perkataan Biasa Din Beramboi



PERKATAAN 'hanjing' yang terkeluar daripada mulut juri tetap Raja Lawak Musim keempat (RL4), Din Beramboi atau nama sebenarnya Mior Ahmad Fuad yang menjadi buah mulut orang ramai minggu lalu semakin reda.

Din mengakui kesilapannya kerana terlepas cakap semasa memberi kritikan kepada Kumpulan Antu RL4 bagaimanapun dia menggangap perkataan yang disebutnya itu sebagai perkara biasa.

- MStar

Sebab mulut badan binasa.. Jaga-jagalah Din kalau nak cakap tu..

AC Mizal undur dari AF


Pengumuman mengenai pengunduran AC dilakukan secara rasmi oleh Pengarah Eksekutif Astro Entertainment Sdn Bhd, Zainir Aminullah dan Pengurus Saluran Astro Ria, Azlin Reza Azmi, siang tadi.

Menurut Zainir, keputusan pengunduran AC daripada program realiti itu dilakukan setelah mendapat persetujuan bersama di antara kedua-dua belah pihak.

"Perbincangan dengan AC mengambil masa yang panjang, sejak tahun lepas lagi.

"Memandangkan pihak kami menghormati kerjaya AC yang semakin berkembang dalam bidang keusahawanan, kami terpaksa melepaskan AC daripada AF.

"Namun, ini tidak bermakna AC tidak akan terlibat langsung dengan sebarang program lain.

"Dia hanya tidak dapat beri komitmen untuk AF sahaja. AC masih lagi artis eksklusif Astro, dia akan terus bekerjasama untuk program-program lain.

Bercerita mengenai faktor pengundurannya, AC berkata, dia tidak dapat memberikan komitmen kepada program itu kerana komitmen terhadap bisnes di bawah syarikatnya sendiri, AC Konsortium.
- MStar

Kira oklah tu..

Monday, February 1, 2010

Tom Juara MyStarz LG

Tidak disangkal, ketiga-tiga finalis MY Starz LG musim ketiga, Maisarah Ismail (Sarah), Raja Farah Afzal Raja Ikram (Tom) dan Muhamad Hafidz Muhamed Kamal (Apiz) cukup berbakat. Namun adat pertandingan menentukan hanya seorang saja yang boleh bergelar juara.

Selepas satu sesi persaingan yang sengit, akhirnya Tom, yang menjadi pilihan juri hampir setiap minggu, diumumkan juara musim ketiga My Starz LG. Naib juara jatuh kepada Afiz sementara Sarah menduduki tempat ketiga. Keputusan ditentukan oleh panel juri (50%) yang dianggotai Mas Idayu, Ajai dan Azmeer, serta undian penonton (50%).
- Gua

Rasanya tak ramai ambil port pasal MYStarz LG berbanding AF, OIAM, Mentor.. Ntah banyak sangatkan

Faizal Tahir telan pil

KUALA LUMPUR, 29 JAN 2010: "Setiap hari, saya terpaksa telan pil Pradaxa bernilai RM13 sebiji. Saya juga adalah orang yang terawal menggunakan ubat ini," keluh Faizal Tahir, 32 ketika ditemui di sidang media konsert Satu Suara di Istana Budaya, baru-baru ini.

Penyanyi popular yang digelar Superman Malaysia itu tepaksa menjelaskan situasi dan keadaan dirinya setelah disahkan menghidap penyakit DVT yang boleh mengundang maut. Akibat daripada penyakit itu, Faizal tidak mampu bergerak banyak.

Menurut Faizal, dia sememangnya berhasrat ingin berehat seketika daripada terus aktif menceburi dunia nyanyian. Tapi, komitmennya terhadap konsert terbabit membuatkan dia tidak dapat berbuat demikian.
- Murai

Kesiankan. Seorang penyanyi berbakat besar Faizal Tahir ni tapi nak buat camne dah nasib dia dapat penyakit tu.. Kita doakan beliau mampu sembuh..
Ala banyak ni pengunjung je online sekarang ni.. Apakata sebarkan blog ni kat kawan-kawan lain...

Statistik Pengunjung